Що треба знати, щоб повірка лічильників була проведена швидко та комфортно для споживача?
В даний час, одним з найбільш ефективних і доступних способів економії сімейного бюджету, вважається зменшення оплати за водоспоживання. І без справно працює лічильника, яка не завищує показники витрати води, не обійтися.
Лічильник води, як будь-який вимірювальний прилад, тим більше щоденного використання, вимагає періодичної повірки його працездатності на точність вимірювання (Всі прилади обліку підлягають обов’язковій повірці кожні 4 роки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»).
Якщо споживач звернувся за комплексної повіркою приладів обліку в нашу компанію, то дотримуючись основних рекомендацій, ця послуга буде надана максимально швидко і якісно при його мінімальній участі.
Перед тим як подати заявку (по телефону або через сайт Компанії):
Уважно огляньте лічильники.
Если обнаружены дефекты (разломы, трещины) – оставляйте заявку не на поверку, а на замену приборов.

Оцініть доцільність установки багатотарифного лічильника гарячої води ЛВ-4Т (Використання такого приладу, при проблемах з водою з «гарячого крана» (нижче 40 ° C) дає значну економію (до 80%) на оплату рахунків за гарячу воду).
Перевірте роботу відсічних вентилів (кранів). Якщо кран / крани в квартирі не перекриває воду обов’язково повідомте про це при подачі заявки на перевірку.
Визначтеся з варіантом повірки: з демонтажем лічильників або без їх зняття (Послуга «повірка приладів обліку води без демонтажу» не може бути застосована до багатотарифним лічильників ЛВ-4Т).
Для проведення безмонтажной повірки наявність води в трубах, є обов’язковою умовою.
Якщо відсічні крани не перекривають воду, можливе проведення повірки, тільки без зняття лічильників води. Скоротіть час перебування майстра у вашій квартирі / будинку.
До приходу майстра:
Підготуйте документи на лічильники (акти опломбування).
Якщо документи втрачено, обов’язково повідомте про це в Компанію до приходу майстра.
Подбайте про безперешкодний доступ до приладів обліку. В тому числі, виділіть місце, де майстер зможе розмістити інструмент і заповнити необхідні документи.
Для якнайшвидшого завершення перевірки і отримання повного пакета документів, не затримуйте оплату за надану Компанією комплексну послугу.
Пакет документів замовника: після демонтажной повірки, майстер доставить його особисто при повторному візиті; після повірки без зняття лічильників, враховуються бажання абонента – можна забрати його в офісі Компанії або отримати поштою.
Пакет документів про проведену повірку або заміні приладів обліку для комунальних підприємств «Харківводоканал» і «ХТМ» оперативно передається співробітниками Компанії без участі споживача.
Замовити послугу можна за телефоном або залишити заявку .